مقالات

خرید لحاف و روتختی

خرید لحاف و روتختی

راهنمای خرید لحاف و روتختی

برای داشتن یک خواب خوب ، شرط اول یک بالش و تشک مناسب است و بعد از آن خرید لحاف و روتختی. اما در کنار اینها یک لحاف تکمیل کننده ملزومات خواب است. لحاف یا رواندازی که خیلی ها بدون آن خوابشان نمی برد. چیزی که بتواند گرما بخش یک خواب خوب باشد.

حتی افرادی که در پارک و خیابان می خوابند نیز با کارتن یا مقوا برای خودشان لحاف درست می کنند. طبق تحقیقات علمی انجام گرفته ، لحاف چه یک ملحفه ساده ، پتوی فانتزی یا لحاف سنگین کرسی باشد در زمان خواب که بدن بی حرکت می شود گرمای بدن را حفظ می کند تا سیستم ایمنی اجازه بدهد تا بدن بخواب برود.

امامعیارهای انتخاب یک لحاف خوب چیست؟ یا داشتن یک لحاف مناسب چقد هزینه دارد ؟ چه متریالی جهت لحاف و روتختی مناسب است؟ و مهم از همه اینکه داشتن یک لحاف خوب که بدن را از سرماخوردن محافظت کند چه ارزشی دارد؟

بطور کلی استفاده از لحاف یا وسیله ای که به عنوان روانداز در هنگام خواب از آن استفاده شود از هزاران سال پیش متداول بوده است. و در طول این سال ها نوع متریال آن بارها تغییر و تکامل پیدا کرده است تا به شکل امروزی برای انسان ها قابل استفاده شده است.

فروشگاه کالای خواب به عنوان اولین فروشگاه محصولات خواب در تهران ، عرضه کننده بهترین لحاف و روتختی های روز این صنعت با بالاترین کیفیت موجود است. کافی است که از طریق وب سایت یا شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

02122864681   –    http://kalaiekhab.com

خرید لحاف و روتختیفروش لحاف و روتختی

لحاف و رواندازهای قدیم را اگر خاطرتان باشد از انواع مختلف پشم و پنبه درست می کردند که خط های درشت دوخت آن معلوم و واضح بود. لحاف هایی که هنوز هم در خانه های قدیمی و جزو جهازهای مادربزرگ ها وجود دارد. استفاده از این لحاف ها پر است از خاطراتی زیبا و دوست داشتنی.

لحاف در گذشته بیشتر حالت روانداز و حفظ گرمای بدن در هنگام خواب را کاربرد داشت اما با تغییر سلیقه های زندگی افراد و همچنین نفوذ انواع متدهای طراحی و زیبایی داخلی به خانه ها ، لحاف ها کاربردهای دیگری از جمله تزئین تخت و اتاق خواب را نیز پیدا کردند. و بصورت روتختی نیز استفاده شدند.

امروز با پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی اتفاق افتاده در صنعت ، بخصوص کالای خواب ، لحاف و روتختی هایی بسیار سبک اما با خاصیت گرمایی بالا تولید شده اند. لحاف هایی که در زمان بسیار کمی با دستگاه های پیشرفته تولید و به مرحله فروش می رسند.

استفاده از انواع دستگاه مختلف در تولید پارچه ، چاپ و رنگرزی و دوخت ، تنوع اینگونه محصولات را بسیار بیشتر کرده و برای انواع سلیقه محصولات متفاوتی تولید می شود.

تنوع محصولات موجب تنوع در فروش لحاف و روتختی نیز شده است. بخصوص اینکه تولید لحاف از انواع مواد پلی استر ، پنبه ، پشم مصنوعی و … صورت می گیرد.

تنوع بی نظیری از طرح و رنگ لحاف و روتختی در فروشگاه اینترنتی کالای خواب ، تحویل رایگان برای خرید های اینترنتی

تضمین کیفیت دوخت و پارچه همه محصولات فروشگاه ، امکان فروش حضوری در فروشگاه مرکزی

www.kalaiekhab.com

خرید لحاف و روتختی

راهنمای خرید لحاف

هدف افراد از خرید لحاف و روتختی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. از جمله این موارد به استفاده روزانه از لحاف ، ست کردن لحاف یا دکوراسیون و طراحی داخلی منزل و یا تزئین تخت خواب و همچنین تهیه جهیزیه عروس می توان اشاره کرد. همچنین برخی افراد با تغییر فصل های مختلف سال و یا در ایام نوروز نیز اقدام به خرید لحف و روتختی و ست کردن این محصول با رنگ های فصل می کنند.

در انتخاب و خرید لحاف و روتختی باید چند مورد بسیار مهم و اساسی را مد نظر قرار داد :

  1. هدف از خرید این نوع محصول چیست؟ اینکه کدامیک از موارد بالا جهت خرید لحاف مد نظر شماست؟
  2. مورد دوم اطلاع دقیق از اندازه تختخواب است که لحاف و روتختی متناسب با آن را باید خریداری کنید.
  3. در هنگام خواب چه عادت هایی دارید؟ اینکه سرمایی هستید یا گرمایی؟
  4. دکور و طراحی اتاق خوابتان چگونه است ؟ آیا تمایلی به ست کردن طرح و رنگ محصول دارید یا خیر ؟

و بسیاری موارد دیگر که قبل از خرید باید آنها را مشخص کنید.

در هنگام خرید باید به نوع پارچه (نخی و پلی استر بودن آن) ، الیاف داخل لحاف اعم از پنبه ، الیاف اکرلیک و … ، نوع دوخت و همچنین طرح و اندازه آن دقت لازم را داشته باشید.

در هنگام خرید لحاف از فروشنده درخواست کنید که لحافی را به شما معفی کند که متناسب با نیاز شما باشد. چرا که بیشتر فروشندگان به دنبال فروش محصول هستند و اطلاعی از نیازها و علایق مشتریان ندارند.

خرید لحاف و روتختی

به رنگ و طرح لحاف و روتختی دقت لازم را داشته باشید چرا که بعد از خرید می بایست برای مدتی از آن استفاده کنید ، درنتیجه بهتر است که طرح و رنگ لحاف متناسب با روحیه شما باشد.

لازم بذکر است که اگر محیط اتاق خواب شما کوچک باشد می توانید روتختی های کاوری را که فضای کم تری اشغال می کنند خریداری نمایید.

ضمناً در هنگام خرید به کشور تولید کننده لحاف نیز باید توجه کنید . زیرا که نوع پارچه مورد استفاده در لحاف با توجه به تکنولوژی های موجود در کشورهای مختلف از کیفیت های متفاوتی برخودار هستند. و این عامل علاوه بر دوام و ماندگاری و کیفیت رنگ و طرح آن نیز تاثیر مستقیم دارد.

در مورد خرید انواع لحاف و روتختی ، پرسنل با تجربه فروشگاه کالای خواب می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما مشتریان محترم باشند. هدف ما ایجاد رضایت از خرید در مشتریان محترم می باشد. کافی است از طریق شماره تماس زیر و یا پیج اینستاگرامی فروشگاه کالای خواب ، با ما تماس بگیرید.

02122864681

پیج اینستاگرامی فروشگاه کالای خواب

نکات کلیدی خرید لحاف و روتختی

بطور کلی برای اتاق خواب ، انتخاب یک لحاف مرتب و مناسب خیلی رسمی تر و جذاب تر است. بخصوص اینکه یک ست لحاف و روتختی را خریداری نمایید.

در هنگام خرید از فروشنده در خصوص نوع مواد بکار رفته در داخل لحاف حتما پرس و جو کنید. در لحاف های جدید الیافی مورد استفاده قرار می گیرد که ماندگاری بیشتری دارند و همچنین بعد از شستشو گلوله گلوله نمی شوند.

سعی کنید لحاف هایی را انتخاب کنید که دارای پارچه های نخی و کتان باشند. زیرا علاوه بر دوام بالای جنس این نوع پارچه ها ، هم گرم تر هستند و هم وزن کم تری نسبت به سایر مواد دارند.

می توانید جهت اینکه تمام موارد مربوط به لحاف و روتختی را داشته باشید یک ست لحاف دونفره خریداری کنید که شامل 8 تکه کامل می باشد.

خرید لحاف و روتختیبا توجه به شرایط اتاق خواب و شرایط جسمی خود اقدام به خرید روانداز و لحاف نمایید. به عنوان مثال نباید برای کودکان از لحاف های دونفره بزرگ استفاده کنید.

با توجه به شرایط فصلی و دمایی محیط زندگی خود اقدام به خرید نمایید. لحاف ها در انواع گوناگون ضخیم و نازک ، لحاف پشم ، پنبه ، پر قو و الیاف موجود می باشند.

ابعاد لحاف و روتختی

فروشندگان ، در هنگام فروش لحاف و روتختی ابعاد آن را به اطلاع شما خواهند رساند اما بطور کلی ابعاد لحاف بصورت زیر می باشد.

  • لحاف یک نفره : 160 × 220 سانتی متر
  • لحاف دو نفره : 200 × 220 سانتی متر
  • لحاف دو نفره ویژه : 220 × 240 سانتی متر

انواع لحاف و روتختی

برای دسته بندی لحاف و روتختی ، حالات مختلفی وجود دارد و شرکت های تولید کننده بر حسب تعداد تکه هایی که در داخل بسته بندی لحاف و روتختی قرار می دهند آن را تقسیم بندی کرده اند. از لحاف یک نفره الی لحاف 8 تکه دونفره که به صورت سرویس لحاف نیز عنوان می شود دسته بندی می شوند.

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کالای خواب بصورت زیر می باشد. در این دسته بندی سعی شده است با توجه به نیاز های مشتریان محترم ، بهترین حالت در نظر گرفته شود.

  1. لحاف یک نفره – 2 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + یک عدد روبالشی)
  2. سرویس لحاف یک نفره – 5 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + یک عدد کاور لحاف + یک عدد ملحفه کشدار تشک + دو عدد روبالشی)
  3. سرویس لحاف یک نفره خارجی – 8 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + یک عدد کاور لحاف + یک عدد ملحفه بدون کش تشک + یک عدد رو کوسنی مربعی + یک عدد کوسن لوله ای پر شده + دو عدد روبالشی + یک عدد چین دور تخت)
  4. لحاف دونفره– 3 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + دو عدد روبالشی)
  5. سرویس لحاف دونفره – 8 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + یک عدد کاور لحاف + یک عدد ملحفه کشدار تشک + چهار عدد روبالشی + یک عدد روکوسنی مربعی)
  6. سرویس لحاف دونفره خارجی – 11 تکه ( شامل : یک عدد لحاف + یک عدد کاور لحاف + یک عدد ملحفه بدون کش تشک + دو عدد رو کوسنی مربعی + یک عدد کوسن لوله ای پر شده + چهار عدد روبالشی + یک عدد چین دور تخت)
  7. لحاف لایت هتلی یک نفره – یک تکه ( شامل : یک عدد لحاف در اندازه 160 × 220 سانتی متر)
  8. لحاف لای هتلی دونفره – یک تکه ( شامل : یک عدد لحاف در ابعاد 200 × 220 سانتی متر یا 220 × 240 سانتی متر)

خرید لحاف و روتختینگهداری از لحاف و روتختی

لحاف را با سلیقه و مناسب استفاده کنید. در هنگام شستشو به علائم و تذکرات نحوه شستشو و نوع مواد شوینده توجه فرمایید. بهترین حالت شستشوی لحاف و روتختی را می توان خشکشویی عنوان کرد. اما اگر خودتان قصد شستشوی آن را دارید از آب با دمای حداکثر 30 درجه و با استفاده از مایع لباسشویی این کار را انجام دهید.

یک لحاف را در حالت معمولی یکبار در طول سال بشوئید. ولازم بذکر است که شسشتوی چندین باره کیفیت و عمر آن را کاهش می دهد.

لحاف و روتختی و رختخواب را در کمد های نم دار نگهداری نکنید که این امر باعث از بین رفتن پارچه و قارچ زدن الیاف داخلی آن خواهد شد.

استفاده کاور لحاف و ملحفه را جدی بگیرید. چرا که این موارد علاوه بر اینکه از چرک شدن و گرد و خاک گرفتن لحاف جلوگیری می کنند ، عمر آن را نیز افزایش می دهند. و هزینه کردن برای کاور لحاف ارزشش را دارد.


کارشناسان فروشگاه اینترنتی کالای خواب ، به شما مشتریان محترم نکاتی را ارائه خواهند نمود که بتوانید از سرویس لحاف و روتختی خود برای سال ها و بدون افت کیفیت و رنگ پارچه ، استفاده نمایید.

کافی است که با ما در ارتباط باشید

پیج اینستاگرامی فروشگاه کالای خواب


0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه