مقالات

راهنمای خرید تشک طبی فنری

خرید تشک طبی استاندارد

خرید تشک طبی

داشتن اطلاعات جامع در مورد خرید انواع کالای خواب بخصوص تشک طبی ، علاوه بر اینکه می تواند به شما در خرید اجناس با کیفیت تر کمک نماید ، باعث می شود که احساس بهتری نیز در موقع خرید داشته باشد.

در مقاله راهنمای خرید تشک طبی (1) بطور کامل در مورد انواع تشک های موجود در بازار به همراه ویژگی و معایب هر کدام توضیحاتی ارائه شد. اما علاوه بر شناخت نوع تشک ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که اطلاع از آنها می تواند کمک شایانی به شما عزیزان نماید تا در هنگام خرید با دقت و حساسیت بیشتری اقدام به انتخاب و خرید نمایید.

از جمله موارد مهمی که به هنگام خرید تشک طبی باید مد نظر قرار داد عبارت اند از : ابعاد تشک ، نرمی یا سختی تشک ، ایرانی یا خارجی بودن ، جنس پارچه و الیاف تشک و میزان آنتی باکتریال بودن.

فروشگاه کالای خواب ، عرضه کننده انواع تشک های طبی فنری استاندارد و با کیفیت ایرانی و خارجی است. جهت دیدن محصولات کلیک کنید : تشک طبی فنری فروشگاه کالای خواب

  • ابعاد تشک طبی

امروز تولید تشک طبی فنری بسته به دلایل و شرایط متفاوتی صورت می گیرد. توجه به سنین افراد ، توجه به وزن افراد و نوع کاربرد تشک (یک نفره یا دو نفره بودن) در تولید برای کارخانجات تولید تشک بسیار حائز اهمیت است. و یکی از دلایل مهم در تنوع تولید تشک طبی ، توجه به نیازها و خواسته های مشتریان است.

به عبارتی تولید تشک برای رده های سنی مختلف از ساختار متفاوتی برخوردار است و نوع مواد ، پارچه و الیاف بکار رفته در آن نیز متفاوت است. همچنین در تشک های طبی فنری ، میزان سفتی و نرم فنرهای تشک نیز برای اوزان مختلف ريال متفاوت در نظر گرفته شده است.

متاسفانه یکی از اشتباهاتی که اشخاص در هنگام خرید تشک مرتکب می شوند این است که بدون توجه به رده سنی و تناسب وزن ، محصول را انتخاب می کنند و شرایط وقتی بد تر می شود که همه این مسائل اساسی که رابطه مستقیم با سلامت دارد را فدای نام برند می کنند.

از ما با خیال راحت خرید کنید.  http://kalaiekhab.com

خرید تشک طبی فنری استاندارد

خرید تشک طبی فنری استاندارد

نمونه بارز این مطلب این است که برخی والدین در هنگام خرید تشک برای کودکان خود با این سابقه ذهنی که تشک بزرگتر هم فضای بیشتری برای خواب دارد و هم اینکه برای سالیان متمادی و تا هنگام بزرگ شدن کودکان می شود از آن استفاده کرد ، اقدام به خرید تشک طبی با ابعاد بزرگتر که مناسب بزرگسالان است، می کنند.

اما واقعیت این است که تشک های بزرگ تر برای وزن کودکان طراحی نشده و بدلیل اینکه برای وزن های بالاتر تولید شده اند نمی توانند پشتیبانی مناسبی از عضلات ، کمر و ستون مهره های کودکان داشته باشند.

باید دقت داشت که تشک های کودک و نوجوان بر اساس اصول علمی و متناسب با فیزیک و اسکلت بندی کودکان طراحی و تولید می شوند تا بتوانند مانع از بروز آسیب های ساختاری در اسکلت کودکان و نوجوانان شده و مواردی مانند انحراف در ستون فقرات و پرانتزی یا ضربدری شدن پاها را کاهش دهند.

  • نرمی یا سفتی تشک

برای بسیار از افراد جای سوال است که تشک طبی نرم استاندارد است یا تشک طبی سفت ؟ یا از لحاظ طبی بودن کدام تشک را برای سلامتی می توان قابل اعتماد تر دانست؟

باید عنوان کرد که نرمی بیش از حد نمی تواند سلامتی افراد و راحتی در خواب را تضمین نماید همانطور که سفتی بیش از حد نیز موجب بهبودی در کمر درد و یا ایجاد یک خواب راحت نمی شود.

به عبارتی بیش از اینکه نرمی یا سفتی یک تشک مد نظر قرار گیرد باید به این نکته توجه شود که چقدر می تواند در هنگام خواب از بدن افراد پشتیبانی بعمل آورد. در واقع در هنگام خواب نقاطی از بدن وجود دارد که از طریق آن به تشک نیرو وارد می شود از جمله مهمترین این نقاط می توان باسن ، سر و کتف را نام برد. میزان نرمی یا سفتی تشک باید به گونه ای باشد که بتواند در مقابل فشار این نواحی واکنش مناسب داشته و این نقاط را در وضعیت مناسب خود قرار داده بطوری که بالاتر یا پایین تر از حالت عادی نباشند.

نرمی بیش از اندازه باعث خم شدن بیش از حد قسمت های مختلف بدن در هنگام خواب شده و منجر به فشار به سایر قسمت های دیگر می شود. همچنین سفتی بیش از اندازه نیز موجب فشار به ستون فقرات ، کمر و گردن می گردد که هردو حالت می توان برای سلامتی و اسکلت بدن مضر باشد و باعث بروز ناراحتی در هنگام خواب گردد.

تضمین کیفیت و اصالت کالا در فروشگاه کالای خواب سید خندان

پیج اینستاگرامی فروشگاه کالای خواب

علاوه بر موارد فوق قسمت هایی از بدن همچون کمر ، پشت ساق ، باسن و ران دارای انحنا هستند و در هنگام خواب باید نرمی یا سفتی تشک به اندازه ای باشد که این قسمت ها از حالت عادی خود خارج نشوند. برای مثال در صورت سفت بودن تشک و هنگامی که افراد مستقیم میخوابند ، سفتی تشک باعث فشار به باسن ، کمر و پشت ساق خواهد شد که موجب ایجاد درد های عضلانی در این نواحی می گردد.

در خرید تشک طبی باید دقت نمود که ساختار تشک به گونه ای باشد که نیروی وارد شده به قسمت های مختلف بدن را به سایر قسمت های دیگر انتقال ندهد. حتما در هنگام خرید نسبت به استاندارد بودن تشک تولیدی از فروشنده اطمینان حاصل نمایید. در مقاله راهنمای خرید تشک طبی (2) سعی شده است نکات مهم خرید تشک عنوان گردد.

همچنین در هنگام خرید به کاتالوگ محصول دقت نمایید که تشک مورد نظر شما مناسب چه وزنی و چه رده سنی می باشد.

راهنمای خرید تشک طبی

  • تشک ایرانی یا تشک خارجی

در انتخاب تشک طبی یکی از مسائلی که وجود دارد توجه به کیفیت تشک و کشور تولید کننده آن است. و با توجه به این نکته مرسوم در کشورمان که اجناس خارجی بهتر از تولیدات داخلی هستند همیشه برندهای خارجی طرفداران بیشتری داشته است.

واقعیت موضوع این است که با توجه پیشرفت های تکنولوژیکی و علمی که همیشه از سمت کشورهای غربی صورت میگیرد ، ابتکار عمل در تولید کالا بخصوص کالای خواب متعلق به ایشان است. و همیشه در صنعت و تولید پیشرو بوده اند. این موضوع باعث شده است که تشک طبی تولید شده در خارج از کشور از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

عرضه تشک طبی فنری از معتبر ترین برندهای ایرانی و خارجی

02122864681

اما باید به نکته توجه کرد که در ایران نیز شرکت هایی وجود دارند که با تجربه کافی در تولید تشک و استفاده از جدید ترین دستگاه های تولیدی ، توانسته اند کیفیتی در حد استانداردهای جهانی ارائه دهند. شرکت هایی همچون رویا و خوشخواب با تولید تشک در تنوع و کیفیت بالا علاوه بر اینکه جایگاهی عالی را در صنعت کالای خواب در ایران بدست آورده اند ، کیفیت تولیدات این شرکت ها در کشورهای همسایه نیز توانسته است با محصولاتی چون برن و زست در حال رقابت باشد.

یکی ویژگی خرید تشک طبی استاندارد ایرانی این است که در هنگام خرید ، کیفیت تشک در حد یک محصول معتبر خارجی بوده اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر می توان آن را خریداری نمود.

متاسفانه در کشورمان ، کارگاه های تولیدی تشک غیر مجاز بسیاری وجود دارند که در جهت تحصیل سود بیشتر ، محصولاتی با کیفیت بسیار پایین تر و در مواقعی بصورت غیر استاندارد تولید می کنند که علاوه بر اینکه کارایی لازم رو نداشته در زمان کوتاهی نیز مستهلک می شوند.

نکات طلایی خرید تشک طبی

نکته بدتر اینکه در مواقعی مشاهده شده است که تولیدات این کارگاه های غیرمجاز با نام اصلی شرکت های معتبر و یا نام های مشابه شرکت های معتبر و در جهت استفاده از عدم آگاهی مشتریان و با هدف فروش بیشتر ارائه می شود. و همین اتفاق باعث می شود که از اعتبار تشک تولیدی اصلی ایرانی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور کاسته شود.

بنابراین زمانی که تصمیم به خرید تشک دارید حتما از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه اینترنتی فروشگاه کالای خواب ، از وجود اسامی برندهای معتبر و تولید کننده استاندارد آگاهی حاصل نمایید. فروشگاه کالای خواب این اطمینان را به شما عزیران می دهد که تمامی کالای خواب ارائه شده استاندارد بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در هنگام خرید حضوری تشک ، حتما شناسنامه یا کاتالوگ اصلی تشک طبی را از فروشنده درخواست نمایید و نسبت به نام برند ، شکل تجاری آن دقت لازم را داشته باشید.

فروش انواع تشک طبی فنری منفصل ، تشک طبی فنری متصل

نکات طلایی خرید تشک طبی

نکات طلایی خرید تشک طبی

  • پارچه تشک

پارچه تشک طبی نیز با توجه به نوع کیفیت تولید آن و همچنین تنوع مدل های تشک دارای جنس های متفاوت بوده بطوری که نوع این پارچه ها نیز بر تعیین قیمت تشک تاثیر دارد. بطوری که نوع پارچه تشک طبی نیز در تولید ، فروش و انتخاب مشتریان حائز اهمیت می باشد. بسیاری از مشتریان خواهان استفاده از پارچه های ضد آلرژی و ضد میکروب هستند که پس از استفاده کمتر دچار تغییر رنگ و آلودگی شوند.

بطور کلی در تولید تشک از دو نوع پارچه پنبه پلی استر و ژاگارد استفاده می شود و این دو نوع پارچه از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند. هرچند که تنوع در تولید تشک موجب شده است که از پارچه های متنوع تر و با ساختار متفاوتی نیز استفاده شود.

پارچه پنبه پلی استر

در ساده ترین حالت جهت تولید تشک از پارچه های پنبه پلی استر استفاده می شود. و کیفیت این پارچه ها نیز برحسب درصد پنبه به پلی استر متفاوت است. و هرچقدر دصد پنبه بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

پارچه های پنبه پلی استر در حالت کلی ضد آب هستند ، در برابر گرد و غبار و تعریق مقاومت بالایی دارند. همچنین این پارچه ها در مواقع تولید در تشک طبی از توانایی تنفس بیشتری برخوردار هستند که موجب می شود تشک در هنگام خواب و استفاده تولید گرمای بیش از حد نکند. پارچه های پنبه پلی استر ضد سایش می باشند و مقاومت خوبی در استفاده طولانی مدت دارند.

بالاترین کیفیت متریال تشک در فروشگاه کالای خواب سید خندان

پارچه ژاگارد

پارچه ژاگارد نسبت به پارچه پنبه پلی استر و سایر پارچه هایی که در تولید تشک استفاده می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. و بیشتر در تشک های طبی تولیدی برندهای خارجی مشاهده می شود.

پارچه ژاگارد طی فرایندی پیچیده تولید می شود و طرح ظاهری آن بر اساس ترتیب قرارگیری تار و پود آن شکل می گیرد. و چون تفاوت پارچه ژاگارد با سایر پارچه ها در تفاوت روش بافت آن است ، بنابراین این پارچه ها می توانند از الیاف متفاوتی همچون :

  • ابریشم ( پارچه ابریشمی ژاگارد نازک و صاف بوده و می تواند براق یا مات باشد )
  • پنبه ( پارچه پنبه ای ژاگارد نرم بوده و مات می باشد. همچنین قابلیت تنفس بالایی دارد )
  • پشم ( پارچه پشمی ژاگارد نرم بوده و مات می باشد. تولید گرمای این نوع پارچه بسیار عالی است )
  • کتان آلوورا ( پارچه کتان ژاگارد از الیاف گیاه آلوورا تولید می شود. که علاوه بر کیفیت بالا نرم بوده و شکل ظاهری آن مات است. همچنین قابلیت تنفس بالایی دارد. قیمت تشک طبی پارچه آلوورا نسبت به بقیه پارچه های ژاگارد بالاتر می باشد )
  • ترکیبی ( پارچه ترکیبی ژاگارد می تواند ترکیبی از الیاف مذکور و الیاف مصنوعی باشد. این پارچه ها در بعضی مواقع نرم و در برخی مواقع زبر است. همچنین میزان شفافیت یا مات بودن آن نیز بسته به نسبت الیاف بکار برده شده متفاوت می باشد )

تولید و عرضه شوند. پارچه ژاگارد از استحکام بالایی در برابر سایش برخودار بوده و توانایی کششی بالایی دارد.

نکات طلایی خرید تشک

نکات طلایی خرید تشک

  • تشک آنتی باکتریال

تشک را می توان از مکان هایی بر شمرد که محل تجمع انواع باکتری ها ، میکروب ها ، آلودگی های ناشی از پوست و عوامل حساسیت زا است. تعریق بدن ، سلول های مرده پوست ، انواع قارچ ، گرد و غبار و مو تنها بخشی از آلودگی هایی است که توسط اشخاص و کارشناسان سلامت روی تشک ها مشاهده می شود.

جهت دریافت مشاوره خرید تشک با ما تماس بگیرید.

02122864681

همچنین در استفاده طولانی مدت محیط تشک ها فضای بسیار مناسبی برای رشد این آلودگی ها است. همچنین ترشحات بدن همانند تعریق نیز در طولانی مدت باعث متساعد شدن بوی نامطبوعی از تشک ، تخت خواب و اتاق خواب خواهد شد.

خوشبختانه با توجه به پیشرفت های اتفاق افتاده در صنعت تولید کالای خواب ، و استفاده از پارچه های ضد حساسیت و همچنین پارچه هایی که تحت تکنولوژی نانو تولید می شوند باعث شده است که تشک های استاندار امروزی تا حد امکان ضد آلرژی تولید شوند.

پارچه های آنتی باکتریال مورد استفاده در تولید تشک طبی از مواد بیوفوم و با ترکیبی الیاف گیاهی تولید می شوند. این پارچه ها اینکه دارای منافذ زیادی هستند که باعث اکسیژن رسانی به پوست می شوند و قابلیت پیشگیری از زخم بستر در افراد بیمار را دارند.

نوع بسیار مرغوب پارچه های آنتی باکتریال در برابر اشتعال بسیار مقاوم بوده و خاصیت زیست تخریب پذیری بالایی دارند. همچنین این نوع پارچه ها ضد قارچ می باشد. تشک طبی بیوفوم نمونه بارز استفاده از پارچه های آنتی باکتریال می باشد.

نگهداری از تشک

به جهت نگهداری از تشک و طول عمر بیشتر آن و همچنین نظافت تشک ، بهتر است از یک روکش قابل تعویض و قابل شستشو استفاده نماییم. در حالت کلی تشک هایی که از بازار خریداری می شوند دارای روکش جداگانه هستند.

در روکش هایی که همراه تشک ارائه می شود ، برچسب هایی شامل دمای آب قابل شستشو ، سیستم و نوع مایع شوینده ، دوخته می شود که رعایت این موارد نقش بسزایی در از بین رفتم باکتری ها و میکروب ها دارد.

همچنین جهت از بین بردن بود بد تشک ، می توان مقداری جوش شیرین را بوسیله یک برس یا دستمال در تماس سطح تشک پخش و بعد از نیم ساعت آن را با جاروبرقی جمع آوری کنید.

جوش شیرین علاوه بر رفع بوی بد تشک ، در جذب تعریق بدن نیز نقش موثری دارد.

انتخاب و خرید تشک طبی

انتخاب و خرید تشک طبی

 


فروشگاه کالای خواب سید خندان ، به عنوان قدیمی ترین فروشگاه ملزومات خواب در تهران ، آمادگی تحویل انواع تشک طبی فنری به مشتریان محترم را دارد.

جهت استفاده از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما ، از طریق شماره 02122864681 با ما تماس حاصل نمایید.


0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه