مقالات

قیمت و خرید حوله حمام

حوله حمام ایرینا

قیمت و خرید حوله حمام

حس شادی که از هدیه دادن و هدیه گرفتن نشات می گیرد از جمله حسای بی نظیری است که میتواند لحظات ما را تبدیل به یک لحظه ماندگار نماید و ما در کنار شما هستیم تا این حس زیبا و لطیف را تجربه نمایید. با تهیه حوله حمام می توانید یک کادوی زیبا را برای عزیزانتان آماده نمایید. و خاطره ای به یاد ماندنی را از قیمت و خرید حوله حمام برای دوستان و نزدیکان خود رقم بزنید.

حوله های حمامی فروشگاه کالای خواب ما برای سلیقه ناب و زیبا پسند شما در انواع طرح ها و رنگ ها و برندها تهیه و آماده شده است . فقط با یک انتخاب ، هر آنچه مورد نظر شماست ؛ برایتان فراهم می کنیم. هدایای زیبا و جذاب حوله کالای خواب ؛ در کمترین زمان ، به سفارش شما آماده و ارسال خواهد شد.

حوله کالای خواب افتخار دارد و متعهد است که پیغام محبت شما را به همراه هدیه ی انتخابی به زیبا ترین شکل و در زمان مقرر ، خدمت عزیزانتان آمده و تقدیم دارد.

ما یقین داریم با خرید از فروشگاه اینترنتی کالای خواب ، نیاز شما به بهترین نحو تامین شده و مشتری و دوست همیشگی ما خواهید شد. ما برترین ها را برای شما تدارک دیده ایم تا شما آن را به بهترین دوستانتان هدیه دهید.



حوله حمامی گلد

حوله حمامی گلد از جمله کالاهایی است که با توجه به تنوع نیازهای افراد ، تولید کنندگان نیز انواع طراحی ها و رنگ بندی ها را برای این سری حوله ها در نظر میگیرند. حوله هایی که با ابعاد بزرگ خود ، علاوه بر اینکه بعد از حمام بیشتر بدن را پوشش می دهند و خشک می کنند ، سهولت استفاده بیشتری نسبت به حوله تن پوش داشته و به راحتی نیز بعد از استفاده خشک می شوند. این حوله حمام گلد با توجه به نوع کاربری خود دارای پرزهای نخی بلندی هستند تا بتوانند به راحتی آب و رطوبت را جذب نمایند.

ابعاد : 100×150  سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله حمام گلد


مشاهده و خرید حوله حمام گلد


حوله حمامی ونیز

حوله های حمام از مواد اولیه متفاوتی تولید می شوند اما نمونه محبوب و با کیفیت آن را می توان حوله تولید شده با الیاف طبیعی پنبه کتان عنوان کرد که علاوه بر دوام و طول عمر ، از نرمی و لطافت خاصی نیز برخودار است. محصولی که پیش رو مشاهده میکنید یکی از انواع حوله های تولیدی شرکت نارین ساپ تبریز می باشد که از کیفیت عالی برخوردار است و با توجه به رنگ سفید و حاشیه های طلایی آن ، می توان به عنوان یک وسیله شخصی دوست داشتنی استفاده کرده و یا یک کادوی زیبا به دوستان و اطرافیان خود هدیه نمایید.

 ابعاد : 100×160 سانتی متر

حوله حمام ونیز


مشاهده و خرید حوله حمام ونیز


حوله حمام هتلی

حوله ای که مشاهده می کنید محصولی است از شرکت برق لامع که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد. در ساختار این حوله ها از الیاف طبیعی پنبه استفاده شده است. نخ موجود در ساختار حوله باعث بالا رفتن دوام و توانایی جذب رطوبت شده است حوله حمام هتلی یک حوله حوله حمامی سفید با حاشیه طرحدار بسیار نرم و لطیف و بادوام است.

  • ابعاد : 80 × 140 سانتی متر

حوله حمام هتلی


مشاهده و خرید حوله حمام هتلی


حوله حمام بلوم (ترک)

حوله حمامی بلوم تولید شده از الیاف گیاه بامبو و بصورت دورونخ می باشد. این حوله با حاشیه طرح دار و در رنگ بندی متنوع عرضه می شود. حوله بلوم تولید شرکت ورونیکای ترک بوده و در ابعاد 100×150 سانتی متر عرضه می شود. ابعاد بزرگ در کنار پرزهای نخی آن باعث می شود که بعد از استحمام بتواند بدن را براحتی خشک نماید. الیاف بامبو علاوه بر اینکه دوام آن را بالا برده باعث می شود که این یک محصول لوکس بشمار آید. شما مشتریان محترم در مقابل مبلغی که پرداخت می نمایید قطعاً محصولی بسیار عالی را تحویل خواهید گرفت که علاوه بر تضمین کیفیت توسط فروشگاه کالای خواب سیدخندان ، طول عمر بسیار بالایی نیز خواهد داشت.

حوله حمام بلوم


مشاهده و خرید حوله حمام بلوم


حوله حمام مارکو

یک حوله زیبا از محصولات تولیدی شرکت ایرانی برق لامع . محصولی که تار و پود آن از الیاف کتان بافته شده و کیفیت بافت عالی و بسیار متراکمی دارد. حوله حمام دو رو نخ بوده و لطافت خاصی دارد. این محصول در ابعاد 160 در 100 سانتی متر بفروش می رسد. قطعاً کیفیت آن شما برای شما راضی کننده خواهد بود.

حوله حمام مارکو


مشاهده و خرید حوله حمام مارکو


حوله حمام والنسیا (ترک)

حوله های تولیدی شرکت اسیمو ترکیه دارای جنس صد در صد الیاف پنبه بوده و به جهت استفاده از نخ های رنگی در تولید آن رنگ ثابتی دارند. کیفیت بالای بافت حوله حمامی والنسیا باعث جلوگیری از پرزدهي آن شده و الیاف پنبه موجبات وزن كم و قابليت جذب آب بالای آن را فراهم آورده است. حوله حمامی این شرکت در ابعاد 90×150 سانتی متر تولید و عرضه می شود.

  • ابعاد : 100×150 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله حمام والنسیا


مشاهده و خرید حوله حمام والنسیا


حوله حمام سمفونی

حوله حمامی سمفونی محصولی با رنگ بندی جذاب و دوشت داشتنی و با پرزهای نخی بلند که وظیفه آبگیری و خشک کردن بدن را بخوبی انجام می دهد. محصولی از شرکت برق لامع تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، که با کیفیت بالای خود توانسته است به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح گردد.

  • ابعاد : 100×160 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله حمام سمفونی


مشاهده و خرید حوله حمام سمفونی


حوله حمام اتومن

یکی از حوله های باکیفیت خارجی که فروش خوبی را در ایران نیز تجربه کرده است ، حوله های شرکت ورونیکای ترکیه است. محصولات تولیدی این شرکت از الیاف پنبه طبیعی تولید شده و استفاده از نخ های رنگی در تولید آن باعث بالارفتن ثبات رنگی این حوله ها شده است. کیفیت بالای تراکم بافت حوله حمامی ورونیکا طرح اتومن باعث جلوگیری از پرزدهي آن می شود. همچنین استفاده از الیاف پنبه در تولید این محصولات باعث پایین آمدن ورزن حوله و همچنین بالا رفتن قابليت جذب رطوبت حوله و قیمت و خرید حوله حمام شده است.

  • ابعاد : 100×160 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله حمام اتومن


مشاهده و خرید حوله حمام اتومن


 

شما مشتریان محترم می توانید از لینک های مقابل جهت ثبت سفارش و خرید حوله دستی و یا اطلاع از قیمت حوله استخری استفاده نمایید. تمامی محصولات فوق اورجینال بوده و با تضمین کیفیت و اصالت کالا بفروش می رسد.

0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه